Shop Mobile More Submit  Join Login
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download JPG 1856 × 2720




Details

Submitted on
September 5, 2011
Image Size
304 KB
Resolution
1856×2720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
591
Favourites
28 (who?)
Comments
75
Downloads
4
×
...... by AnimeFreak144 ...... by AnimeFreak144
he is finished i love love love how he came out hes just so awesome :P

im still deciding on his name
Add a Comment:
 
:iconskull4989:
Skull4989 Featured By Owner Feb 11, 2012
Awsome!!!
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Jul 6, 2012
thank you :D ill be posting more of him soon
Reply
:iconxpprincess:
XPprincess Featured By Owner Nov 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
I really love his design. Alot > 3 >
If you wanna rp with me, you can note me xD
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Nov 28, 2011
lol thanks :D
awesome ill note u right now
Reply
:iconxxanimemangaloverxx:
XxAnimeMangaLoverxX Featured By Owner Nov 22, 2011
Sexiness :icondroolplz: lol

Good job!
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Nov 28, 2011
lol hahahahaah thanks :D
Reply
:iconxxanimemangaloverxx:
XxAnimeMangaLoverxX Featured By Owner Nov 28, 2011
yourr welcome!
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Nov 28, 2011
lol :D np hahahaha
Reply
:iconemosrpeople:
EmosRpeople Featured By Owner Oct 23, 2011
Oh my! He be sexy! ;w;
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Oct 25, 2011
hahahaha thanks

Ryuji: *writes on a pad of paper* (thanks)
Reply
:iconemosrpeople:
EmosRpeople Featured By Owner Oct 28, 2011
Lol your welcome!

Skyler: *lightly smiles* Welcome.
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Nov 28, 2011
Ryuji: *writes on a pad of paper* im Ryuji
Reply
:iconemosrpeople:
EmosRpeople Featured By Owner Nov 29, 2011
Skyler: *lightly smiles* My name be Skyler
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Nov 29, 2011
Ryuji: *writes on a pad of paper* nice to meet u im Ryuji
Reply
:iconemosrpeople:
EmosRpeople Featured By Owner Nov 30, 2011
Skyler: Like wise. :D
Reply
:iconstorm-sinner:
Storm-Sinner Featured By Owner Oct 13, 2011  Student Digital Artist
HHNGGGGGGGGG. :icondesireyouplz:

I like this. <3 <3
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Oct 13, 2011
*Huggle*

thanks :D
Reply
:iconstorm-sinner:
Storm-Sinner Featured By Owner Oct 13, 2011  Student Digital Artist
I think his name should be Altair's Boyfriend. LAWL. ;DD
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Oct 13, 2011
hahahahah lol
that sounds like an awesome name ;DD
Reply
:iconstorm-sinner:
Storm-Sinner Featured By Owner Oct 13, 2011  Student Digital Artist
Isn't it? ;33

Nah, but really. I like his design and all. Have you thought of any names that you like for him yet?
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Oct 13, 2011
lol yes yes it is i think i might go with that :la: lol

ya i like the name Ryuji
Reply
:iconstorm-sinner:
Storm-Sinner Featured By Owner Oct 13, 2011  Student Digital Artist
AMG. :iconrlyplz:

Ohh, Ryuji. I like the sound of that.~<3
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Oct 13, 2011
lol thanks i came up wit it at skool
Reply
(1 Reply)
:iconpopoten:
popoten Featured By Owner Oct 10, 2011  Hobbyist General Artist
woahwoahwoah bro
i think were ninjas
i have a character wich similar hair
BROFIST
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Oct 10, 2011
lol :D :la:
i think so to
really thats awesome i love his hair its so awesome
BROFIST
Reply
:iconpopoten:
popoten Featured By Owner Oct 22, 2011  Hobbyist General Artist
welel his hair is not as AWESOME AS YOU ARE
YEAH
BROFISTERS ALL THE WAY UNF
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Oct 22, 2011
lol hahahaha thanks
yup
OOOOOOHHHHHHH YYAA
:la:
Reply
:iconpopoten:
popoten Featured By Owner Oct 22, 2011  Hobbyist General Artist
BUT OF COURSE AHAHAHA.wav

FBDFBDAGN

I
AM GOING TOT ALK TO YOU
ALL
THE
TIME
GHSRTVHBRHJT
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Oct 23, 2011
:D OH YA ^o.o^

LOL

THAT
WILL
BE SO AWESOME
BROFIST
Reply
:icongregin-mjolnir:
Gregin-Mjolnir Featured By Owner Sep 21, 2011
thats pretty ba
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 21, 2011
thanks lol:D :la:
Reply
:icongregin-mjolnir:
Gregin-Mjolnir Featured By Owner Sep 21, 2011
ur welcome (:
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 21, 2011
:D so how are u
Reply
:icongregin-mjolnir:
Gregin-Mjolnir Featured By Owner Sep 21, 2011
im good and at college now.
how r you doing?
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 21, 2011
aaa i see
im ok ig :la:
Reply
:icongamzie:
Gamzie Featured By Owner Sep 12, 2011  Hobbyist Digital Artist
You should call him Chester or Daughtry :3 But apart from that he's smexy, omg and his hair *o*
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 12, 2011
thanks what do u think of the name Ryuji
i love his hair to
Reply
:icongamzie:
Gamzie Featured By Owner Sep 12, 2011  Hobbyist Digital Artist
I love the name :3
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 15, 2011
thanks :D
Reply
:icongamzie:
Gamzie Featured By Owner Sep 17, 2011  Hobbyist Digital Artist
No problemo
Reply
:iconinjokei:
InjoKEI Featured By Owner Sep 8, 2011  Hobbyist General Artist
Whoo he looks badass. xDD
Really cool design, everything is awesome!~
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 9, 2011
thanks so much i appreciate it
ya it took me a total of 2 day and 5 hours lol
Reply
:iconashyboy12:
ashyboy12 Featured By Owner Sep 6, 2011  Hobbyist
hotness
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 6, 2011
thanks
Reply
:icondeadpool209nizmoo:
Deadpool209NizmoO Featured By Owner Sep 6, 2011  Hobbyist Photographer
wow nice i love it
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 6, 2011
thanks took me 5 hours
Reply
:icondeadpool209nizmoo:
Deadpool209NizmoO Featured By Owner Sep 6, 2011  Hobbyist Photographer
omg and it came out so good really keep up the good work
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 6, 2011
thanks i appreciate it
Reply
:icondeadpool209nizmoo:
Deadpool209NizmoO Featured By Owner Sep 6, 2011  Hobbyist Photographer
your welcome
Reply
:iconanimefreak144:
AnimeFreak144 Featured By Owner Sep 6, 2011
im working on another one of him
Reply
Add a Comment: